سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای کانادا

 

ویزای کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان شناخته شده که سالیانه افراد با اهداف متفاوت وارد این کشور میشوند.

نقشه کانادا

اگر شما نیز در زمره ی این افراد می باشید در وهله ی اول ملزوم به مشخص کردن موضع خود برای اخذ ویزای کانادا میباشید.

از انواع ویزاهایی که برای مهاجران صادر میشوند:

  • ویزای توریستی
  • ویزای شغلی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای تحصیلی را میتوان نام برد.

متداول ترین نوع ویزایی که به طور معمول برای صدور ویزای کانادا تقاضا میشود نوع توریستی اش میباشد که در زیر به شرح آن خواهیم پرداخت.
(نمونه ای از ویزای پنج ساله کانادا)

ویزای کانادا
ویزای کانادا اعتباری 10 ساله دارد ولی با توجه به اعتبار 5 ساله ی گذرنامه های ایرانی این ویزا با توجه به اعتبار پاسپورتتان صادر میگردد ، بدین معنی که اگر گذرنامه ی شما تنها 2 سال اعتبار داشته باشد ویزای کانادا نیز برای شما 2 ساله صادر می گردد.
پس با توجه به اعتبار 5 ساله ی پاسپورت ایران می گوییم ، ویزای کانادا اعتبار 5 ساله دارد و به شما فرصت اقامت شش ماهه را در هر بار ورود میدهد.با توجه به شرایط خاص و مورد نیاز هر فرد این ویزا را میتوان در انواع

  •  سینگل
  •  مولتی
  •  سوپر ویزا

اخذ نمود.در حالت سینگل تنها  یک بار حق ورود به کشور کانادا را دارید که میتواند از یک روز تا شش ماه به طول بیانجامد.
در نوع مولتی شما مجاز به ورود به خاک این سرزمین بیش از یک بار هستید اما نکته حائز اهمیت این است که هر ورود نباید بیش از شش ماه به طول بیانجامد.
در ویزای نوع سوپر مدت اقامتتان از شش ماه به دو سال تغییر خواهد کرد .
اما دانستن این اطلاعات برای اخذ ویزای کانادا مکفی نیست.
برای اخذ ویزای تضمینی کانادا شما نیاز به مشاورین و کارشناسان مجرب در این زمینه دارید چراکه مسیر اخذ ویزای کانادا برای ایرانیان مسیر تقریبا ناهمواریست و شما نیازمند متخصصانی هستید که به شما مشاوره دقیق و کاملی ارائه دهند و با همراهیتان مسیر  پیش رو را برایتان هموارتر و سریع تر نمایند.

 

اخذ ویزای کانادا

حال اگر قصد سفر به کانادا را دارید چه به جهت توریستی یا دیدار اقوام و آشنایان، تحصیل یا تحقیق و غیره، فرقی نمی کند، کاری که باید انجام دهید یکسان است. جمع آوری یکسری مدارک ، ترجمه آنها و ارائه آن به ما هست. ما مدارک  را با دقت بررسی کرده و اگر احتیاج به مدارک بیشتر بود شما را در جریان قرار می دهیم. فرم های لازمه را تکمیل کرده و وجوه لازم را پرداخت می نماییم، پس از این مراحل نامه انگشت نگاری دریافت می گردد و به شما تحویل می دهیم. شما یک ماه فرصت دارید که برای انگشت نگاری به کشورهای که دفاترVFS  بیومتریک دارند، مانند ترکیه، امارات، ارمنستان تا کشورهای دیگر مراجعه نمایید.

کانادا در حال حاضر احتیاج به تعیین وقت سفارت ندارد و انگشت نگاری را در هر روز و هر زمان که در این یکماه فرصت دارید می توانید انجام دهید. توجه نمایید که ویزای کانادا مصاحبه ندارد.

پس از طی این مراحل بررسی پرونده شما توسط افسران صورت می گیرد، که ممکن است در این زمان هم احتیاج به مدارک بیشتر باشد که درصورت درخواست ما به شما اعلام می کنیم، و باید منتظر جواب آن قرار بگیریم که ممکن است از یک روز تا چند ماه به طول بیانجامد. در صورت منفی بودن جواب، نامه رد ویزا که دلایل آن ذکر شده به شما تحویل داده می شود.

در صورت مثبت بودن جواب، گذرنامه از شما دریافت شده و جهت الصاق ویزا به سفارت کانادا ارسال می شود. مرحله فرستادن گذرنامه به سفارت و برگشت آن "پیکاپ" گفته می شود.

 

مدارک مورد نیاز

1.کپی از تمام گذرنامه های جدید و قدیم (صفحه ی اول + صفحات مهر و ویزا خورده)

2.ترجمه رسمی شناسنامه( مهر دادگستری و مهر امورخارجه)

3.ترجمه رسمی مدارک شغلی ( نامه اشتغال به کار، بیمه ، مالیات، آخرین فیش حقوقی، روزنامه رسمی، جواز کار و مدارک مربوط به نوع کار متقاضی)

4. مدارک بانکی و مالی بصورت لاتین(تمکن مالی ، گردش سه ماه یا شش ماه)

5.ترجمه اسناد ملکی

6.عکس پرسنلی ( پشت زمینه سفید، بدون روتوش، 3.5*4.5)

7.در صورت تاهل ترجمه سند ازدواج

8.سفرهای خارجی و داشتن ویزای شینگن در سه سال اخیر